Esports a L'Escala
Pump Track L'Escala

Pump Track de L'Escala

Pump Track L’Escala
El circuit de Pump Track L’Escala va ser inaugurat el febrer del 2019, com a primer pas per la millora de l’espai públic del Camp dels Pilans. Actualment la zona té el Centre Cívic i una pista polivalent. L’Àrea d’Esports vetlla perquè es gestioni de forma eficaç la seva utilització i compleixi amb l’objectiu de fomentar la pràctica esportiva.
El Pump Track Municipal de L’Escala, és un dels circuits d’aquestes característiques més grans de Catalunya, amb una longitud total de 180 metres. El conjunt d’ocupació de 523 metres quadrats de pista i 190 metres quadrats de talussos, per a la pràctica de BTT, BMX, per l’skate, el patinatge i molts més.

El Pump Track municipal

Característiques

Que és un pump track?

Un Pump Track és un circuit que independentment de la seva mida, generalment de petites o mitjanes dimensions, podem recórrer completament amb un patí, patinet, monopatí… sense impulsar-se amb el peu o bé, amb una bicicleta bmx, btt… sense la necessitat de donar pedals.
El requeriment principal és que el disseny del circuit ens permeti fer voltes solament mitjançant la inèrcia adquirida en els salts i peralts i amb la mateixa habilitat de l’usuari. Uns dels usuaris del circuit seran els alumnes de l’Escola Esportiva del Club Ciclista Esquenapelats, en col.laboració amb l’Àrea d’Esports de L’Escala.
La pista municipal de Pump Track forma part del projecte de transformació de la zona de lleure del Camp dels Pilans que inclou també, la pista esportiva exterior, la Sala Polivalent, una zona de jocs  i un espai de bar i terrassa, que s’anirà desenvolupant en diferents fases.

Circuit municipal

Normativa

Queda prohibit

Ubicació